Liga Națională de Handbal Feminin devine din acest sezon și mai puternică. Liga feminină a trecut printr-un proces de rebranding, a cărui concluzie i-a dat o identitate unică: Liga Florilor. Doamnele și domnișoarele de pretutindeni au o relație specială cu florile, iar Liga își propune ca semn reprezentativ o minge de handbal compusă din flori de colț. Observând caracteristicile jucătoarelor din Liga Națională: feminitate, rezistență, dârzenie, dar și frumusețe si delicatețe, identitatea se bazează pe îmbinarea între handbal și cele mai rezistente flori de pe culmile Carpaților - florile de colț. Frumusețea și delicatețea florilor de colț este egalată doar de puterea cu care luptă.
Un punct important al branding-ului este și alăturarea logo-ului cu un motiv floral cu mingi de handbal, cu linii fine, inspirat din designul vestimentar, care servește la decorare și care completează cu un model feminin materialele de comunicare.
Am încercat să găsim un simbol care să întruchipeze atât feminitatea, cât și puterea, rezistența, forța și dăruirea. Ni s-a părut că floarea de colț este cel mai aproape de așa ceva: o floare foarte frumoasă, exprimă feminitatea în același timp, trăiește în condiții extreme și credem că asta este exact chintesența handbalului feminin.
Vorbim de un brand diferit de Liga Zimbrilor, sunt două produse cu totul și cu totul diferite care se completează reciproc în peisajul handbalului românesc. Pe de-o parte avem campionatul băieților: tărie, putere, bărbăție, iar pe partea cealaltă e campionatul fetelor, caracterizat prin feminitate, dar și prin dârzenie.
Alexandru Dedu, președintele Federației Române de Handbal
Din sezonul acesta, campionatul național de handbal feminin va oferi suporterilor si mai mult spectacol, acum cu noua identitate: Liga Florilor.