Federația Română de Handbal aduce la cunostință echipelor participante în Campionatul Național de Juniori 2 masculin decizia Comisiei de Analiză a ofertelor primite în legătură cu organizarea Turnului Final Valoare și a Turneelor Speranță, Perseverență și Perseverență 1:
1. Turneul Final Valoare Juniori 2 masculin, se va organiza în localitatea Turda, în perioada 04-08.06.2025.
AHC Potaissa Turda pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:
- Desfasurarea meciurilor in sala de sport omologata pentru jocuri la toate categoriile de varsta, precum si din punct de vedere ISU cu titlu GRATUIT
- Asiguram serviciile medicale conform prevederilor legale cu titlu GRATUIT
- Asiguram ambulanta conform prevederilor legale cu titlu GRATUIT
- Asiguram paza si ordinea la meciuri cu titlu GRATUIT
- Asiguram gratuit premiile speciale la fiecare meci (diplome, tricouri, premii pentru jucatorul meciului ambelor echipe)
- Asiguram gratuit cazare, masa si transport oficiali
- Asiguram plata tuturor baremurilor de arbitraj
- Asiguram gratuit apa plata pentru fiecare echipe si pentru oficiali
- Asiguram gratuit servicii de livestreaming pentru toate jocurile din cadrul turneului prin partenerul clubului nostru.
- Asiguram plata trofeelor si medaliilor (cupe, plachete, medalii si tricouri campioni)
- Pozitii de antrenament gratuite la sala in ziua premergatoare turneului.
- Crainic
- Protocol pentru oficialii echipelor
- Fotograf prezent in zilele finale ale turneului
Notă – Echipele participante suportă restul cheltuielilor aferente organizării turneului
2. Turneul Speranță Juniori 2 masculin, se va organiza în localitatea Ghimbav, în perioada 04-08.06.2025.
ACS Sporting Ghimbav împreună cu ACS Avatar Brașov pun la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:
- Sala de sport omologată pentru desfăşurarea competiției
- Asistență medicală /Ambulanta la jocuri ;
- Servicii de pază și ordine pentru toate jocurile din cadrul turneului;
- Cazare şi masă pentru arbitri și observator;
- Baremuri arbitraj la meciurile propri (ACS Sporting Ghimbav și ACS Avatar Brașov)
- Apă plată pentru toate echipele participante, la fiecare meci disputat;
- Diplome pentru clasamentul final şi diplome individuale pentru jucătorii meciurilor.
- Protocol antrenori / oficiali
- Live meciuri
- Manipulator tabelă
Notă – Echipele participante suportă restul cheltuielilor aferente organizării turneului
3. Turneul Perseverență Juniori 2 masculin, se va organiza în localitatea Târgu Jiu, în perioada 04-08.06.2025.
CSM Târgu Jiu pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:
- Sala Sporturilor Târgu Jiu
- Poziție de antrenament (1oră), în preziua meciului, la cerere
- Ambulanță și asistență medicală de specialitate
- Plata baremului de arbitraj la toate jocurile în care este angrenată echipa CSM Târgu Jiu
- Cazare + Masă + Transport pentru arbitri și oficiali FRH
- Barem cronometror, scorer și manipulator tabelă la toate jocurile
- Apă plată pentru echipele participante și oficialii turneului
- Servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului
- Transmisiune live a tuturor meciurilor
- Fotograf
- Crainic pentru jocurile din ultima zi a competiției
- Protocol premergator jocurilor ( oficiali, antrenori și arbitri)
- Diplome și premii individuale
Notă – Echipele participante suportă restul cheltuielilor aferente organizării turneului
4. Turneul Perseverență 1 Juniori 2 masculin, se va organiza în localitatea Satu Mare, în perioada 04-08.06.2025.
CS ADEP Satu Mare pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:
- Cazare, masă si transport oficiali FRH (arbitri si observator)
- Chirie sala Ecaterina Both
- Accesul gratuit al spectatorilor
- Asistentă medicală în conformitate cu normele legislative in vigoare
- Apă plată pentru echipe și oficialii FRH la fiecare joc
- Premii individuale-MVP/ fiecare echipa/ fiecare joc
- Pază
- Barem arbitraj integral la toate echipele + manipulator tabelă
- Fotograf- pe întreg turneul
- Protocol în timpul jocurilor
- Diplome de clasament pentru echipele participante (locurile 25-32)
Notă – Echipele participante suportă restul cheltuielilor aferente organizării turneului