Federația Română de Handbal  aduce la cunostință echipelor participante în Campionatul Național de Juniori 2 feminin decizia Comisiei de Analiză a ofertelor primite în legătură cu organizarea Turneului Semifinal 1 Valoare:

1. Turneul Semifinal 1 Valoare Juniori  2 feminin, Grupa 1, se va organiza în localitatea Ovidiu, perioada 25 – 27.04.2025.

Persoană de contact Cristina RUSALI

Tel 0758 237 262

CSO Ovidiu  pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:

  • Sala de sport  – Ovidiu
  • Asistență medicală de specialitate
  • Servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului
  • Apă plată pentru echipele participante și oficialii turneului
  • Cupă, diplomă pentru golgeterul turneului
  • Cupă, diplomă pentru MVP
  • Diplome pentru toți sportivii participanți la turneu
  • Cazare + masa de prânz pentru  arbitrii turneului
  • Barem de arbitraj pentru arbitrii turneului
  • Barem scorer, cronometror
  • Notă – Echipele participante suportă  restul cheltuielilor aferente organizării turneului

2. Turneul Semifinal 1 Valoare Juniori  2 feminin, Grupa 2 - se va organiza în localitatea Pantelimon, perioada 25 – 27.04.2025.

Persoană de contact Ramona HNIATIUC

Tel 0744 806 666

ACS Olympic RFH  pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:

  • Sala Sporturilor Pantelimon
  • Apă jocuri echipe
  • Apă jocuri oficiali
  • Asistență medicală
  • Pază și/sau Poliția locală
  • Transmisie live pe toată durata turneului pe pagina de Facebook/Yuotube a clubului Olympic
  • Imprimantă și conexiune la internet pentru statistică live
  • Cazare + masă pentru arbitri și observator
  • Decont transport pentru arbitri și observator, în baza documentelor fiscale justificative ( factură )
  • Diplomă pentru jucătorul meciului
  • Diplome pentru echipele participante
  • Premii speciale ( tricouri )  pentru jucătorul meciului
  • Protocol de meci pentru oficalii FRH
  • Manipulator tabelă

Notă – Echipele participante suportă  restul cheltuielilor aferente organizării turneului

3. Turneul Semifinal 1 Valoare Juniori  2 feminin, Grupa 3 - se va organiza în localitatea Bacău, perioada 25 – 27.04.2025.

Persoană de contact Elena TESLARIU

Tel 0769 003 214

CSO Buhuși  pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:

  • Sala Orizont Bacău
  • Asistență medicală conform legislației în vigoare
  • Cazare + masă pentru oficialii turneului ( arbitri + observator )
  • Servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului
  • Apă plată pentru echipele participante
  • Live streaming

Notă – Echipele participante suportă  restul cheltuielilor aferente organizării turneului

4. Turneul Semifinal 1 Valoare Juniori  2 feminin, Grupa 4, se va organiza în localitatea Vaslui, perioada 25 – 27.04.2025.

Persoană de contact Gabriel CHIRILĂ

Tel 0749 861 932

LPS Vaslui  pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:

  • Sala Polivalentă Vaslui
  • Asistență medicală
  • Servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului
  • Cazare + masă pentru oficialii turneului ( arbitri + observator )

Notă – Echipele participante suportă  restul cheltuielilor aferente organizării turneului

5. Turneul Semifinal 1 Valoare Juniori  2 feminin, Grupa 5, se va organiza în localitatea Brașov, perioada 25 – 27.04.2025.

Persoană de contact Alina TESLĂRAȘU

Tel 0744 978 890

CSM Corona Brașov  pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:

  • Sala Sporturilor D. P Colibași și Sala Metrom
  • Ambulanță B1/B2, cu medic pentru toate jocurile din cadrul turneului
  • Servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului
  • Cazare + masă pentru oficialii turneului ( arbitri + observator )
  • Transport arbitri + observator
  • Apă plată pentru echipele participante
  • Barem arbitraj
  • Notă – Echipele participante suportă  restul cheltuielilor aferente organizării turneului

6. Turneul Semifinal 1 Valoare Juniori  2 feminin, Grupa 6 - se va organiza în localitatea Caracal, perioada 25 – 27.04.2025.

Persoană de contact Larisa OLTEANU

Tel 0766 555 979

        CSS Caracal pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:

  • Sala Polivalentă Caracal
  • Ambulanță + asistență medicală pe întreaga durată turneului
  • Servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului
  • Cazare + masă pentru oficialii turneului ( arbitri + observator )
  • Transport arbitri + observator
  • Diplome pentru locurile I – IV
  • Cupe pentru locurile I – III
  • Diplome pentru MVP-ul meciului  - pentru fiecare joc
  • Apă plată pentru echipele participante și oficialii turneului
  • Barem arbitraj  - arbitrii principali, observator, cronometror, scorer  și manipulator tabelă la meciurile în care joacă  echipa organizatoare , respectiv CSS Caracal
  • Barem manipulator tabelă la toate meciurile  din competiție
  • Fotografii cu echipele participante – 2 fotografii/echipă
  • Live streaming
  • Fotograf

Notă – Echipele participante suportă restul cheltuielilor aferente organizării turneului

7. Turneul Semifinal 1 Valoare Juniori  2 feminin, Grupa 7 - se va organiza în localitatea Sighișoara, perioada 25 – 27.04.2025.

Persoană de contact  Petru Radu COȘARA

Tel 0726 413 529

    CSS Sighișoara pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:

  • Sala Radu Voina Sighișoara
  • Ambulanță + asistență medicală
  • Servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului
  • Cazare + masă  + transport  pentru oficialii turneului ( arbitri + observator )
  • Barem arbitraj pentru toate jocurile din cadrul turneului ( arbitri + observator )
  • Achitare servicii cronometror, scorer, manipulator tabelă la toate meciurile
  • Apă plată pentru echipele participante și oficialii turneului
  • Fotograf
  • Live streaming
  • Diplome pentru locurile I-IV
  • Diplome  pentru jucătoarea meciului  de la fiecare echipă ( 2 diplome /meci )

Notă – Echipele participante suportă  restul cheltuielilor aferente organizării turneului

8. Turneul Semifinal 1 Valoare Juniori  2 feminin, Grupa 8 - se va organiza în localitatea Râmnicu Vâlcea, perioada 25 – 27.04.2025.

Persoană de contact Marius DĂNULEȚ

Tel 0740 451 830

Gr. Sc. Energetic Rm. Vâlcea pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:

  • Sala Colegiului Energetic
  • Ambulanță + asistență medicală
  • Servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului
  • Cazare, masă, transport pentru oficialii turneului ( arbitri + observator )
  • Barem arbitraj complet pentru jocurile din cadrul turneului  - 6 jocuri
  • 2 baxuri de apă plată la 2 litri  pentru fiecare echipă la fiecare joc
  • Sală antrenament pentru echipele participante – 1 antrenament de 1,5 ore pentru fiecare echipă cu o zi înainte de începerea turneului în intervalele orare: 14.00 – 15.30; 15.30  - 17.00; 17.00 – 18.30; 18.30 – 20.00 în funcție de solicitările echipelor în ordinea cerințelor.

Notă – Echipele participante suportă  restul cheltuielilor aferente organizării turneului