Federația Română de Handbal aduce la cunostință echipelor participante în Campionatul Național de Juniori 1 feminin decizia Comisiei de Analiză a ofertelor primite în legătură cu organizarea Turneului Semifinal 2 Valoare/Perseverență:
1. Turneul Semifinal 2 Valoare Juniori 1 feminin, Grupa 1, se va organiza în localitatea Plopeni, perioada 04 – 06.04.2025.
Persoană de contact ȘTEFAN Romeo
Tel 0724 367 346
- Notă – Echipele participante suportă toate cheltuielile aferente organizării turneului ( chirie sală, servicii medicale conform normativelor legislative în vigoare, cazare + masă ( mic dejun, prânz și cină ) pentru oficialii turneului ( arbitri + observatori ), transport arbitri + observatori, barem arbitraj ( arbitri principali/arbitri secundari/observatori ), servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului.
2. Turneul Semifinal 2 Valoare Juniori 1 feminin, Grupa 2 - se va organiza în localitatea Mioveni, perioada 04 – 06.04.2025.
Persoană de contact BEJENARIU Gheorghe
Tel 0722 314 384
- Notă – Echipele participante suportă toate cheltuielile aferente organizării turneului ( chirie sală, servicii medicale conform normativelor legislative în vigoare, cazare + masă ( mic dejun, prânz și cină ) pentru oficialii turneului ( arbitri + observatori ), transport arbitri + observatori, barem arbitraj ( arbitri principali/arbitri secundari/observatori ), servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului.
3. Turneul Semifinal 2 Valoare Juniori 1 feminin, Grupa 3 - se va organiza în localitatea Târgu Mureș, perioada 04 – 06.04.2025.
Persoană de contact Laurențiu POP
Tel 0740 081 549
CSM Târgu Mureș pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:
- Chirie sală
- Asistență medicală la teren și sprijinul serviciului medical de urgență
- Servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului
- Cazare + masă pentru oficial și arbitri pe toată durata competiției
- Transport arbitri + oficiali
- Achitarea integrală a baremului de arbitraj la meciurile proprii
- Achitarea servicii cronometror, scorer, manipulator tabbelă la toate meciurile
- Apă plată pentru echipele participante și oficialii turneului
- Fotograf prezent la toate meciurile și oferirea de poze în format digital pentru toate echipele
- Live streaming
- Festivitate de deschidere și masă festivă pentru oficiali, arbitri și antrenori
- Diplome individuale pentru echipa turneului
- Cupe și diplome pentru locurile I - IV
- Distincții și premii Player of the match
Notă – Echipele participante suportă restul cheltuielilor aferente organizării turneului
4. Turneul Semifinal 2 Valoare Juniori 1 feminin, Grupa 4 - se va organiza în localitatea Bistrița, perioada 04 – 06.04.2025.
Persoană de contact Viorel PARASCHIV
Tel 0723 456 564
CS Gloria 2018 Bistrița Năsăud pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:
- Ambulanță și asistență medicală
- Servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului
- Transmiterea live a tuturor meciurilor pe pagina de facebook a clubului
- Chirie sală
- Crainic și manipulator tabela
- Barem arbitraj
- Fotograf
- Apă plată pentru echipe și oficiali
- Cazare + masă oficiali FRH – 5 persoane, la Hotel de 4 stele
Notă – Echipele participante suportă restul cheltuielilor aferente organizării turneului
1. Turneul Semifinal 2 Perseverență Juniori 1 feminin, Grupa 1, se va organiza în localitatea Bacău, perioada 04 – 06.04.2025.
- Persoană de contact ARMANU Gabriel
- Tel 0747 273 504
- Notă – Echipele participante suportă toate cheltuielile aferente organizării turneului ( chirie sală, servicii medicale conform normativelor legislative în vigoare, cazare + masă ( mic dejun, prânz și cină ) pentru oficialii turneului ( arbitri + observatori ), transport arbitri + observatori, barem arbitraj ( arbitri principali/arbitri secundari/observatori ), servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului.
2. Turneul Semifinal 2 Perseverență Juniori 1 feminin, Grupa 2, se va organiza în localitatea Mioveni, perioada 04 – 06.04.2025.
Persoană de contact BEJENARIU Gheorghe
Tel 0722 314 384
- Notă – Echipele participante suportă toate cheltuielile aferente organizării turneului ( chirie sală, servicii medicale conform normativelor legislative în vigoare, cazare + masă ( mic dejun, prânz și cină ) pentru oficialii turneului ( arbitri + observatori ), transport arbitri + observatori, barem arbitraj ( arbitri principali/arbitri secundari/observatori ), servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului.
3. Turneul Semifinal 2 Perseverență Juniori 1 feminin, Grupa 3 - se va organiza în localitatea Râmnicu Vâlcea, perioada 04 – 06.04.2025.
Persoană de contact Alin STAMATOIU
Tel 0758 567 059
- Notă – Echipele participante suportă toate cheltuielile aferente organizării turneului ( chirie sală, servicii medicale conform normativelor legislative în vigoare, cazare + masă ( mic dejun, prânz și cină ) pentru oficialii turneului ( arbitri + observatori ), transport arbitri + observatori, barem arbitraj ( arbitri principali/arbitri secundari/observatori ), servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului.
4. Turneul Semifinal 2 Perseverență Juniori 1 feminin, Grupa 4 - se va organiza în localitatea Zalău, perioada 04 – 06.04.2025.
Persoană de contact Valeria MOTOGNA PUȘCAȘ
Tel 0740 130 879
AHC VM Zalău pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:
- Sala de sport a Liceului cu Program Sportiv Avram Iancu
- Servicii de pază și ordine pe întreaga durată a turneului
- Apă plată pentru echipele participante și oficialii turneului
- Asistență medicală
- Cazare + masă pentru oficialii turneului ( arbitri + observatori )
- Live streaming pe pagina de facebook al AHC VM Zalău
- Diplomă pentru jucătoarea meciului
Notă – Echipele participante suportă restul cheltuielilor aferente organizării turneului