Federația Română de Handbal aduce la cunostință echipelor participante în Campionatul Național de Tineret Masculin decizia Comisiei de Analiză a ofertelor primite în legătură cu organizarea Turneului 1 de sala:
1. Turneul 1 Seria A Masculin- se va organiza în localitatea Fagaraş, județul Braşov, perioada 13 – 15.12.2024.
CSM Fǎgǎraş pune la dispoziție cu titlu gratuit următoarele:
- Sala de sport a Colegiului Național ‘’Radu Negru” şi accesul in salǎ pentru spectatori
- Salvare și asistență medicală
- Cazarea si masa pentru oficialii FRH(observatori)
- Transmiterea live a tuturor meciurilor in mediul online
- Serviciile de protecție şi pazǎ pe toata durata desfasurarii competitiilor
- Asigurarea de apa plata pe intreaga durata a turneului echipelor participante
- Asigurarea in baza unui program prestabilit a spatiului necesar antrenamentelor echipelor participante la turneu in ziua premergatoare inceperii turneului
- Clubul asigura pentru echipele participante si oficialii FRH vizita unor obiective turistice de interes national (muzeul Tarii Fagarasului si Cetatea Fagarasului)
2. Turneul 1 Seria B Masculin - se va organiza în localitatea Vaslui, județul Vaslui, perioada 13 – 15.12.2024.
CSM Vaslui titlu gratuit următoarele:
- Sala Polivalenta Vaslui
- Ambulanță
Precizări privind cheltuielile efectuate cu organizarea turneelor de sală din cadrul Campionatului Național de Tineret / Campionatului Național de Juniori:
- Chirie sală* – se va împărți în mod egal la numărul de echipe participante la turneu. *excepție în cazul în care serviciul este pus la dispoziție de organizator.
- Serviciul de asistență medicală* – se va împărți în mod egal la numărul de echipe participante la turneu. *excepție în cazul în care serviciul este pus la dispoziție de organizator.
- Serviciul de pază* – se va împărți în mod egal la numărul de echipe participante la turneu. *excepție în cazul în care serviciul este pus la dispoziție de organizator.
- Indemnizația de arbitraj* – se va împărți în mod egal între cele două echipe participante la joc. *excepție în cazul în care serviciul este pus la dispoziție de organizator.
- Cheltuieli administrative cu oficialii jocurilor (transport, cazare, masă)* – se vor împărți în mod egal la numărul de echipe participante la turneu. *excepție în cazul în care serviciul este pus la dispoziție de organizator.
Toate celelalte cheltuieli neprevăzute mai sus, rămân în sarcina fiecărei echipe (transport la/de la competiție, cazare, masă, apă jocuri, etc).
Pentru restul de informații, vă rugăm consultați pagina de internet a FRH din link-ul de mai jos:
https://frh.ro/pdf/regulamente2024/Drepturi%20materiale%20pentru%20arbitri.pdf