Luând în considerare deciziile luate pentru a evita răspândirea virusului COVID-19, Federația Română de Handbal a luat o serie de măsuri pentru a veni în sprijinul angajaților și membrilor afiliați, astfel:
- Fiecare departament al F.R.H. va fi reprezentat zilnic de câte un singur angajat care va lucra de la sediul din strada Popa Marin. Personalul aflat în această situație va fi organizat în așa fel încât să se reducă riscul infectării cu virusul COVID-19, respectând măsurile interne de igienizare și recomandările Ministerului Sănătății.
- Membrilor comisiilor F.R.H. li s-a recomandat desfășurarea activității de la distanță și găsirea unei modalități de lucru care să nu blocheze activitatea din această perioadă.
- Membrii afiliați sunt rugați să evite pe cât posibil deplasările la sediul F.R.H. Doar în cazul în care este absolut necesară vizita la sediul F.R.H., aceștia sunt rugați să contacteze persoana responsabilă pe situația/problema ce nu suportă amânare, pentru a putea afla cu exactitate ziua/zilele în care salariatul se află la sediul F.R.H.
Federația Română de Handbal va reveni cu informații pe măsură ce vor interveni modificări la prezentul anunț.