Stimați membri ai Consiliului de Administrație,

Sunteți invitați să participați la ședința ordinară a Consiliului de Administrație care va avea loc în data de Joi, 15 Februarie 2024, ora 10,00, la sediul FRH din București, str. Av. Popa Marin nr. 2, Sectorul 1, cu prezență fizică.

Ordinea de zi:

  1. Validarea hotărârilor Comitetului Director, perioada 28.11.2023 – 07.02.2024, (Anexa 1)
  2. Avizarea Proiectului anual privind Bugetul de Venituri și Cheltuieli pe anul 2024 (Anexa 2);
  3. Aprobarea Programului de Activități și a Calendarului Intern și Internațional pentru anul 2024 (Anexa 3A și 3B);
  4. Aprobarea Regulamentului pentru Juniori 4 - sezonul competițional 2023/2024 (Anexa 4);
  5. Aprobarea Regulamentului pentru Mini handbal -  sezonul competițional 2023/2024 (Anexa 5);
  6. Aprobarea Regulamentului pentru Baby handbal - sezonul competițional 2023/2024 (Anexa 6);
  7. Diverse.
    1. Prezentarea situației cu plata facturilor pentru serviciile prestate de arbitri/observatori
    2. Prezentarea situației cu sumele încasate pentru transferul jucătoarelor străine din Ligile Naționale;
    3. Prezentarea situației cu amenzile aplicate de Comisia de Disciplină și Apel.