Henkel România, prin marca Fa, unul dintre cele mai cunoscute branduri de îngrijire personală din lume, devine partener oficial în frumusețe și îngrijire al echipei naționale de handbal senioare pentru urmatorii 2 ani. Astfel, Fa va fi alături de echipa națională și o va susține pe teren și în tribune la toate competițiile ce se vor desfășura în perioada următoare.

            

”Fa este un brand cu tradiție în România și suntem mândri să ne asociem cu un partener atât de puternic, cu o istorie atât de frumoasă, precum echipa națională de handbal feminin. Credem în puterea femeii de a fi frumoasă prin atitudine și succes, iar echipa națională de handbal feminin este cea mai grăitoare dovadă a forței feminității și frumuseții”, declară Gabriel Barbu, General Manager, Divizia Beauty Care, Henkel Romania.

”Suntem bucuroși că un brand precum Fa devine partenerul nostru. Credem că echipa noastră va deveni și mai puternică având asemenea susținători care promovează calitatea, valoarea și tradiția. Suntem în fața unor meciuri grele și importante pentru noi, Jocurile Olimpice pentru care ne pregătim acum fiind competiția supremă a sporturilor. Acum, mai mult ca niciodată, avem nevoie de parteneri puternici”, susține Alexandru Dedu, Președintele Federației Române de Handbal.

Henkel, prin brandul Fa, este un partener de tradiție al handbalului. După ce în primăvară a susținut Federația Română de Handbal și echipa națională feminină în meciul cu Norvegia, desfășurat la Cluj în cadrul preliminariilor Euro 2016, în iulie a lansat campania Mingi în Școli, proiect menit să crească accesul copiilor la acest sport. Campania ”Mingi în școli”, inițiată în parteneriat cu Federația Română de Handbal, este susținută prin intermediul platformei www.mingiinscoli.ro, precum și în magazinele din comerțul modern și are ca scop final dotarea a sute de școli din întreaga țară cu mingi de handbal.

 

Henkel operează la nivel global cu mărci și tehnologii grupate în trei divizii: Laundry & Home Care, Beauty Care și Adhesive Technologies. Companie fondată în 1876, Henkel deține în prezent poziții de lider global atât pe piețele de bunuri de larg consum, cât și pe cele industriale, printre cele mai importante mărci numărându-se Persil, Schwarzkopf și Loctite. Henkel are cca 47.000 de angajați la nivel global și a înregistrat în anul fiscal 2013 vânzări de 16,4 miliarde euro și un profit operațional ajustat de 2,5 miliarde euro. Acțiunile preferențiale Henkel sunt listate la bursa germană DAX.